poniedziałek, 19 października 2015

Pozytywne zmiany!

Na pisanie nie mam zbyt wiele czasu, ale jednak postanowiłam wrócić w nieco innej formie. Będzie więcej obecności na blogu i dużo mojego szycia. Przede wszystkim szycia, ale może tek kilka pomysłów, które wpadły mi do głowy w czasie, kiedy mnie tu nie było :) Czyli intensywnie myślałam, jak sprawić by mojej córce uśmiech nie schodził z buźki. Poza tym chciałabym rozwijać nie tylko swoje pasje, ale i pasje które drzemią w moim dziecku.
Na sam początek będzie post jeden w tygodniu. Może być? 
Zdjęcia postanowiłam również robić swoje, więc już wkrótce na blogu pojawi się notatka o prawach autorskich, gdzie w twórczości hand-made odgrywa dużą rolę. Bo przecież nikt nie chce, aby jego ciężką pracę wykorzystywał ktoś inny. 

Zdjęcia wciąż wychodzą mi słabo, ale już jutro popracuję nad przygotowaniem odpowiedniego miejsca na zdjęcia. Mam kilka pomysłów, ale może podzielicie się swoimi spostrzeżeniami? Co, gdzie, jak?
Jeśli jeszcze ktoś nie zauważył używam do komentarzy Disqus. Aplikacja bardzo fajna i ją lubię, bo dzięki niej można już poza postem, wejść na drogę konwersacji ze swoim czytelnikiem :) Kiedyś już próbowałam zainstalować tą wtyczkę, ale coś poszło nie tak. Ale jeśli powrót to z wielkim krokiem na przód :).

Mój blog ma chyba już ponad pół roku? I chyba dopiero teraz wiem o czym chcę pisać:) I chyba to pisanie będzie sprawiało mi radość :) 

Dzisiaj więcej tekstu i bez zdjęć, ale chyba musiałam się wytłumaczyć czemu mnie tak długo nie było. Teraz będę, z mniejszą częstotliwością, ale zawsze możecie zajrzeć do mnie na fb lu też na Instagram. Linki są dostępne z prawej strony. 

Do zobaczenia za tydzień! 

1 komentarz:

  1. Disgus gdzieś zniknął...
    Zmiany na pewno na plus. Ja się zadomowiłam u Ciebie i czekam na nowe!
    Dobrze jest mieć pomysł na bloga. Każdy może blogować, tylko nie każdy wie o czym chce pisać. Sama obrałam sobie jakiś kierunek w blogowaniu i chociaż kilka razy chciałam wyjść poza wyznaczone ramy, to coś trzyma mnie w miejscu. Nie wiem czy wolę bardziej pisać czy szyć...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie śladu pod postem :)